Thursday, July 10, 2008

Bercanda di tepi Sungai

Aktiviti yang popular di sini selain menghabiskan duit di jualan "carboot" pada setiap hujung minggu ialah aktiviti makan, makan, makan dan makan. So berBBQ lagilah kami nampaknya kali ini. Cuma yang lainnya.....kali ini kami bercanda di tepi sungai di Lanarkshire. Phewww!!! nak sebut nama je dah terherot berot mulut u!

Oppss I think "hantu cina" ni tersesat sebab tak faham bahasa kot! Tapi boleh tahan juga "hantu" ni punya dress up......pakai but tinggi lagi



Kanak-kanak memang seronok "melepak" dekat sini sebab ada taman permainan so main ajelah (sebab mama dan papa sibuk dengan aktiviti lain)...... Kaum ibu dan bapa pula seronok dengan aktiviti merasa?....oh tidak tepat....sebenarnya menikmati cukup-cukup juadah yang pelbagai, bergossip serta bertukar-tukar cerita tentang barangan yang dibeli spt kristal, mainan, buku, baju dan macam-macam lagilah ataupun cara-cara untuk meningkatkan skill terbaru mereka (faham2 ajelah.....teknik membersih yg terbaru?......jgn mare)



Eh apa ni curi-curi ambik gambar I dari belakang....tak rela tau!!! Bagi tau mak I u...........(mungkinkah itu yg digumamkan oleh saudara kita di bangku tu.........oh....mungkin tidak.....mungkin dia saja nak inter frame tak)

No comments: